2009年5月21日星期四

六四- 天安門沒有死一個人



上面呢條片一定要睇,因為假得黎好真,仲要係最新制作的。

今天有朋友同我講我的網誌已經唔能夠在大陸看到,之前是看得到的。

為了希望我仲去到大陸,所以我已經唔再相信六四有死人,

下面的短片,全是假的,是我提共給中共的人犯的罪證,希望將功贖罪。

這片是由盧冠延主唱,將天安門母親、四川地震、毒奶、血煤等事件連成一氣的片子。




這一條是用一首動人的歌去串連六四的圖片:



希望大家都不要相信這些短片,因為為了可以繼續上大陸,我好肯定咁講:以上短片全部都是假的。

上大陸記得上下我個網,如果解禁記得通知我,因為我要搵袁木做我偶像。

仲有,我覺得曾特首的六四言論絕對代表到我,因為我相信佢係為左香港學生好,佢只不過唔想我地香港學生死啫。咁有仁有義,EQ高的特首,點搵﹖

做香港人真係幸福。

4 則留言:

匿名 說...

六四學生成功了,做出貢獻........鼓動了東歐鐵幕國家人民上街,子弟兵不殺自己人或司令下不到手,東歐和平開放了.............六四學生功不可沒!

六四當夜是外省解放軍入城,趙太陽說的

Joe 說...

恭喜你的網誌在大陸已看不到, 證明你還有良知, 不能與邪惡的他們一夥, 上帝會加分的.

C sir Blog 說...

對,應該擺番兩圍,可惜你唔o係香港,如今"流亡海外",第日我需要"麻雀行動",Joe 兄記得幫忙駁一駁腳!哈哈哈!

匿名 說...

第一篇是我留言

garlic