2009年5月18日星期一

超爆- 陶傑vs通識教育

有線拍攝香港通識教育問題短片結連。

陶傑做香港通識教育試卷,有線電視新聞節目真係超有意思。

大家快d去睇呢條短片,唔睇無野講。

睇完更加無野講。

唔明,去睇片就知。

仲有興趣想知其它香港人點睇﹖

入去高登吹水台啦。

大家會明白粗口係幾咁有用同埋幫到大家健健康康咁生活。

香港教育,借用高登吹水台專業評術員術語:"哂鳩氣。"

6 則留言:

Joe 說...

證明香港搞通識科只是笑話一個.

乜都講政治正確, 沒有容人之量, 沒有反對思想的自由, 何來通識?

得其形而不得其髓, 正是香港沒落的主因.

匿名 說...

片中的三個評審員之一 , 即前香港狀元 , 可以看得出此考生用上了很 "中國通" 的字眼 , 我以為他會說此考生的通識水準很高 , 點知一個屈尾十又批評考生的自由思想 , 用standard 的標準去評審... 看到我眼火爆

0

匿名 說...

當年答中國語文及文化我都用了「政治正確」的方法去答

完全將自己的想法拋諸腦後

結果幸運地「A」了那一份卷

試想想政府部門都是那些成績「出類拔萃」的考生才能入圍的,我很相信「出類拔萃」的考生的答題思維與我的分別不大

結果

「政治正確」成了香港官僚問題的主因

他們除了做政治表演外,並未有為香港將來動過腦筋

匿名 說...

我係今年的中七畢業生,對於香港教育的問題,我覺得唔好太過強人所難或用太過負面的詞語,例如"笑話"或"多9餘"

首先,要有公平的評分標準,就要有一個標準答案,古代明清的考生答問題就被統一左評分準則,簡而言之以8股文為主要內容,再以朱熹見解為準,咁做之下,對評分個位主考人就有左一定的準則,可以防止佢地以主觀的個人意見分高下,做成不公的現象,就客觀的角度而言,值得肯定

之前的香港考試制度理念上差唔多,統一左課程內容,教科書講的野大致一樣,大家讀的野大政相同,評分員以相同的課程內容去俾分,咁樣就可以減低不公的理象,但係,你我都知,咁樣做俾人批為填鴨式的教育,甚或殺左每位學生的獨立思維,創意

好!政府順應民意,變!但係問題又來啦,俾同學個人意見的發表機會,設立通識科,冇埋標準的答案同課程內容,冇固定答案!咁樣做,夠自由啦,大家發表個人意見,夠獨立啦,夠創意啦,但係呢,結果從C SIR,陶傑咁多位人之中得知啦,又係多9餘,唔得,和笑話一個

其實,我想講的係,每個制度都有佢的一個缺點有利自然有弊,我想問大家,呢個世界上有邊個國家可以有一套完善的教育制度?又要自由,創意,大家可以獨立思考,但係又可以要求評分統一,公平?有的話,我地仲要教育處做咩?照抄就得啦,又或者如果大家心目中有的話,不妨講出來,或者自己想下,睇下有冇一個十全十美的教育制度,有的話,我會覺得你係神的化身,不過我肯定你都會俾人插到PK

香港教育有問題我承認,但係呢,我想講的係,唔係再對人不對事啦,唔係香港政府的無能,須知道制度係要慢慢漸趨完善,但係最後都會有佢的缺點,呢樣係無人可以否定的事,或者要到神重要人間,才會有完美的世界出現,所以我完全唔覺得香港的通識科係多9餘,唔得,香港沒落的主因等等!

最後,希望 C SIR你可以核准我的留言,因為有次唔知點解通過唔到,係我的言論太偏激嗎?

Eric 說...

我只係覺得通識科係教育既笑話,既然冇model ans,就應該站係學生既思想諗下!!而家既年青人有幾多留意新聞?留意時事?唔死人都唔會留意!!!!
通識科既原意本來就係希望學生多方面思考,對問題有批評性,同時為問題提出解決方向,但我睇到考官既回答,我只可以講,考呢個通識科既同學,祝你好運!!!

C sir Blog 說...

回應今年的中七畢業生:

首先多謝你的意見,能夠花許多時間去寫,願意發表意見,無論意見啱定錯,係好的事。

由於你沒有署名,我真係唔知你講你之前回應過的我沒有刊登,照道理我不會不刊,因為我好希望人人都有接納別人意見的空間。有時候blogger 都會有些問題,我都有朋友話我知佢意見不被刊登。

制度是否會慢慢完善﹖

我覺得真正成功的教育改革就是人能夠不為成績不為考試而去讀書。

當你在一個希特拉統治下談制度改革,當你在共產主義下要民主自由,當你是一個永遠會被否決的立法局民主派議員,其實接納制度本身就係問題。

六四死了夠多學生吧,中國還不是如此﹖既得利益者繼續貪汚,窮人繼續窮,道德不談,實利至尚。

通識教育,花了多少精神時間去搞呢﹖搞的人是蠢材﹖抑或這個科目就是教識你要思考當權者的心思意念去作答﹖學做看風洗利的人﹖

我沒有想過在教會中改革,沒有想過改革教育,因為我連籃球界都改不了。但看見這些荒謬的東西,都忍不了口。

當教育局殺校的指標是學生入學率,所有學校只會求學只為求分數。

搞通識教育,可能就好似曾特首談六四咁,為了大家能更明白香港教育界人的愚昧,引發公眾關心吧。

我覺得香港許多搞通識的老師,他們有智慧沒有﹖搞d咁既野做乜﹖

by the way 點解你唔署名呢﹖