2016年2月11日星期四

女兒的點點愛

尋晚周二我女發現唔見左個波,成$120澳元架!我都真係激死。事緣佢禮拜一要練波時已經搵唔到,佢話應該係媽媽架車到,但當時媽媽揸左車返工,唔知係咪真係重係車到,當晚佢已忘記了去車上搵。到周二放學才發現車上面根本無波, 猜想禮拜日早上練習完應該是沒有拿回。

我的情緒當然好激動,因為又係咁,周日唔見左到周二晚先發現,仲要話“我肯定拿左番黎!”作為一個老豆真係好有心無力,個波貴係一件事,但無法子教識個女珍惜,有責任感係更大的遺憾。

除此以外,女兒又唔練波,本來應承話會日日練波,佢話今日好攰所以唔想練。我就更加火滖,因為打籃球就一定係辛苦架啦,咁樣不如唔好打啦!

結果我無迫佢,但我又真係好火,所以成晚都黑哂番面。到晚飯時我又問佢點解唔練波,又講番到底佢既promise 係咪唔keep 。重重覆覆,我都好攰又好悶,但又唔想就咁算數。

後來我仲話如果佢唔練就唔好食飯,佢結果死死地氣想去練,我見飯菜都放好哂,就叫佢食完飯先練。

結果佢食完飯都無自己去練,又係要我叫先去。

我既感覺係我不斷迫佢,我自己都好唔想。我認真同佢講:“如果你退出 rep team 我就唔會要求你練,但佢死都話唔肯退出。”

最後阿女都去左練波。

之後佢番入黎仲整左個禮是封,裡面係$10,佢話送俾我買禮物,其實係想我唔好再嬲。

到夜晚臨睡前又叫我講故事,我就講左個故事話有個爸爸教好想個女打好波,但係個女又經常唔努力,一時又話攰,結果個爸爸有一日突然無再番屋企,但爸爸留左個遺言話如果阿女入到國家隊就會番黎。結果個女一改常態,日日努力,10年之後終於做到國家隊。

但之後爸爸並無番黎。女兒邊哭著邊問媽媽為什麼爸爸沒有回來。媽媽才講出真相,原來爸爸患了絕症,唔想女兒傷心,所以一個人走左,10年前佢已經死左。媽媽話爸爸在天上看見她的成就一定很高興,著女兒不要傷心。

我女兒聽完故事就哭,說她不想爸爸離開。

我看見女兒哭了就說其實故事未完,後來爸爸又番去同女兒一齊,因為女兒感動了上帝,所以讓爸爸復活了。

有時候我看見自己的女兒,真的很無奈又很痛惜,心中不想罵,又不能放下不理。但每次看見女兒因為愛錫爸爸而哭,又或送的小禮物,心中又很感動,真的不想罵她。

我的日子就是這樣過,每一天都有許多激氣的事,也有窩心的事,對我來說,做全職照顧小孩的爸爸,真的很不容易。

沒有留言: