2008年8月18日星期一

大浪西灣驚險之旅


周日和朋友一家人去了大浪西灣。


早上返了教會聽了一場悶道後,便和朋友一家五口去行山,他們一家包括一個六歲小男孩和一個四歲小女孩、工人和父母。我則一家連埋工人四口。我們分別坐了兩部私家車去到北潭涌公眾停車場集合,時為下午一點。


由於天朗氣清,公眾停車場爆滿,但可幸有一私家車離開,我們便先泊了入去,朋友的車也在不久後到達,又剛好有車離開,又找到車位。原來有一些車早上來玩,中午便離開,找車位不算難。


大家去了個廁所後便一齊搭的士入去禁區裏面的大浪西灣涼亭集合。(私家車是不能駛入的)


朋友先坐的士,我坐後邊的一架,點知我架的士行一條路,朋友的的士行另一條路,我們電話聯絡,初時以為我架的士的司機想兜我路,點知傾多兩傾,原來朋友的的士行錯路。最奇的是那的士是綠的,泊在北潭涌的士站,佢地應該好熟路。


我們先到達,朋友隔了十分鐘才到,我問佢個的士司機係咪想玩野,因為朋友已經問左佢幾次去西灣亭係咪呢條路,個的士佬仲答"係"。朋友話應該唔係,加上我架的士行第二條路,最奇係因為得一條路去西灣亭,根本無第二條路,咁我就話:"咁佢係咪老人痴呆﹖" 朋友答:"可能係"。個阿伯都有六十歲。我同朋友都係俾左$40的士費。


去到西灣亭後時為約2:30,我們開始行入去大浪西灣,條路我覺得幾好行,不過就有D上上落落,不過因為我地又唔係趕住,所以慢慢行,我覺得幾舒服。


點知我個工人行行下好似頂唔順,佢一直帶住我個2歲女,有時抱下佢行,我則揹住個大冰袋,裏面放左冰塊和凍飲。我見勢色唔對,就同個工人交換,因為我個袋一定無個女咁重。交換"行李"後,大家又行左一段路,我個工個樣仲有D火氣,大嗌我唔知拿D乜係個冰袋裏面,話好重好重,發哂脾氣咁款。但係人地個工人就拖住架"私家車" (有碌行李喼),仲行到飛咁快。


結果我抱女再加埋個冰袋,俾個工人單挑自己算。我個工人都係四十頭,唔算係好老,不過長年好食好住,條腰就應該有29至30寸粗。


一路行到去西灣,手抱兩件大行李,足足行有1粒鐘,我發覺我的體能真係幾好,因為完全唔覺辛苦,仲好有力。


去到大浪西灣,原來那裏有士多,有山水豆腐花食,又有凍飲,我先發覺自己有D"戇居",托左咁多汽水入來,但係惟有笑笑口扮勁,話當健身。我地坐低食豆腐花,飲凍豆漿,但係D豆腐花好"鞋",一D都唔滑,認真麻麻。


之後我就同朋友去釣魚,游水,個工人同太太就陪女玩,同埋坐係太陽傘下"回氣"。


玩左2粒鐘,我地就返去,沖埋涼仲一人一個公仔面,然後約6:30開始行返原路返出去西灣亭。


我初時以為太陽曬,我個工人頂唔順,點知返去個程佢又頂唔順,我當然係表演鐵金剛,由頭抱女抱到出去西灣亭。由天光行到天黑,我就未驚過,因為行石屎路之麻,天黑最怕係蚊,但係我地都擦哂蚊膏,一口都冇咬過我。沿途個女就有點怕,猛咁叫"姊姊",但係佢唔知姊姊宜家已經"想死",只有爸爸救到佢出去。


最搞笑係我地出到去差唔多冇哂水,因為我個工人趁我見唔到時掉左我D冰種- 結冰凍水3枝,可能因為佢嫌重。


出到去西灣亭以為可以搭的士走,因為入來的時候好多車係到等,但係點知見到二三十人係到,天色黑矇矇,個個拿住手提電話,電筒,仲有.................................就係一架的士都冇。


如果要行番出去,我諗起埋三粒鐘。


大家都拿電話出來諗住call的士,點知全部都冇訊號,係個死位,朋友想拿大陸台中國移動的線,點知都拿唔到,結果一有的士到,大家就湧出去,場面有小小混亂,我望唔到老婆個樣,因為太黑,但係我估佢一定係黑起番面。


我朋友話唔駛擔心,因為的士出番去就會報俾其它司機朋友知"有景",好快會有車到。佢仲大大聲咁講:"有車你地出去先,最多我同 Henry行番出去。"


我聽左就諗起廿年前我同朋友半夜一齊由浪茄灣揹住大背囊行5粒鐘返出北潭涌的日子,講真個句,真係驚都未驚過,而且個女剛剛又食左面,有排都未肚餓。


不過當年同宜家最大的分別是,我朋友宜家已經有一個大肚腩,仲有兒有女,每天都要經歷許多的生意壓力,因為要擔起一頭家。


但係D阿媽就哽係唔係咁諗啦。佢地貴貴都唔介意,有車就要出番去先。


最後我地係靠入來的的士幫我地用的士台call 車,仲要講係出到去沙田而唔係出番北潭涌,佢地先肯入來。


朋友讓我一家人出去先,我都好想多謝佢,因為佢真係好有義氣。本來我地諗住係北潭涌等埋佢先走,但係佢一上左的士就打俾我話:"夜啦,今晚唔好一齊食飯,你地同BB走先啦,唔駛等佢啦。"


就係咁我地就走左。


總結今次的行山經驗,我學左一件事,就係要照顧別人關心別人,你首先要照顧好自己先。


好似我個工人,本來諗住佢係來照顧個女,點知仲要照顧埋佢。


回想起我返教會多年,經常叫人讀經,叫人去關心和愛別人,但係就冇叫我們要關心和愛自己,沒有叫我們要努力做好自己的工作,擔起自己的責任,照顧好自己的身體。


今天許多的青少年基督徒,雖然口裏"主呀!主呀!",又返教會又返團契,但在學業和事業上卻做得不好,身體也肥胖,他們不但沒有成為別人的祝福,反而成為了社會和教會的負擔。


如果我身體狀況不是很好,我相信我亦冇能力抱住個女行番出西灣亭。


其實每一位做父母的,都應該明白愛惜自己的身體是很重要,閒時多做運動,少睇電視,將來兒女長大了便能夠和他/她一起去玩,否則只會埋怨兒女不喜歡和自己玩,又或只可以做靜態的活動,白白浪費了上帝創造給人的美麗大自然。


註:相片不是我影的,是網上借來的,如有問題,請電聯本人刪除。









1 則留言:

匿名 說...

hey.i'm tam chun.long time no c~ ~after reading,i learn "help other before know how to take care with yourself"and also i want to ask u how can u keep your body so fit??if u have time,make a call to me..i am looking forward to beat u down at the 1on1 game.^ ^