2008年5月14日星期三

籃教教練的寫照

鬥波唔係好好玩的嗎﹖

今天教籃球,有三個學生講:”阿Sir,我唔想鬥波。” 我可以做什麼呢﹖迫她嗎﹖迫唔到的,因為她唔想打,你可以做什麼﹖罰佢跑圈﹖同佢講,咁妳以後唔好再參加籃球班﹖咁樣已經少人的籃球班就更少人。

同一班,有一個連拍波都拍唔到的小六學生。什麼叫拍波都拍唔到﹖就係拍拍下個波就會停那一種。手好似樹枝,單手托住個波,伸直就會跌落,射唔到波,又走唔到籃。但他不是第一堂來的,來了好多似。我叫他回家要跑步,他有做,我以經好滿意。但全班都識走籃,他卻唔識。理佢,我冇時間,唔理佢,佢一定會死。一班十二個,點樣兼顧﹖

同一班,有一個運球天才,可以兩隻手插花,做 Jordan Move ,當我做一些容易的球感練習,他感到無聊,當我做一些難的,其它同學就嗌救命,同一班,我會俾四種唔同難度的東西。

同一班,有個球員行路會歪,一隻腳長過另一隻腳,行路不平行,跳唔起,兩腿一起跳就會變成前後腳,又會向前衝。最慘佢好要面,唔衰得,但卻沒有恆心去練習。叫佢留意姿勢,佢會聽,但卻可能因為天資的問題,練一會就會忘記,好快放棄。上課時很不集中,經常跟其他同學傾偈。他跟我已學了差不多三年波,你問我佢有沒有進步﹖我諗佢係進步好多的一位同學,但無論佢點努力,佢無法比正常同學的進度。還有他爸爸2年前意外過了身,叫他不要打波嗎﹖佢什麼都沒有的了。

同一班,仲有小圈子,女仔,佢同另一位同學是姊妹花,所有東西一定要一齊,唔可以分開,一個性格好习,你話佢乜野,佢都會有理由解釋。有一次完左訓練班,(9課一期) ,佢大大聲話:”好野,以後唔駛上籃球堂!” 你會唔有d Hurt?
其實都Hurt 慣,我教甲組,教會,中學,小學生,其實邊有人係專心聽你講﹖每一次總有人傾偈。小學生會好小小,因為你可以罵佢,中學生,成人,你話佢都哂氣。唔尊重就係唔尊重,點教﹖

同一班學生,還有未來香港隊,一個六年班的學生,父親是警察,喜歡打籃球,又是球証,陪孩子打波。小朋友可以射到三分,連入罰球十球。他好努力練習,也很認真,但太看重勝負,打波好狼,許多同學都怕了他。

最慘係大部同學都是來玩,沒有那位同學真正想打好波,連我都唔知佢地點解會來。曾經有一位話阿媽叫我繼續參加。

有正常動機,好似鐘意打波,少之又少。

呢d就係香港籃球教練的寫照。

呢班小朋友,有沒有機會拿學界比賽冠軍﹖你估﹖

大家唔好以為學校唔支持,相反,如果唔係學校支持,幫手去招募學生,連現在有的十二個學生都會無。

點解要搞私人訓練﹖因為一個老師對十二個人,個個水平唔同,炒埋一碟,真係無法子教得好。

我想做好d,唔想”是但”。

但沒有什麼 way out. 如果你有,告訴我。

4 則留言:

匿名 說...

我想作為教育工作者都會面對相同的問題,好有共鳴,不過我地仲慘,一個對四十幾個,有十幾種唔同程度的學生。

為佢地安排不同程度的練習?這只會是校長希望我們做的,根本沒有時間去做,因為現在已經要中、英對照。

我都好明白你想做私人訓練的原因,一來滿足感會大,二來會覺得好過D。

我上堂成日發現學生的問題,想幫佢地,但每堂得幾十分鐘,我可以點做,唔通放低四十四個教第四十五個。最後只好裝作看不見....
所有功業都安排中等程度就是我的做法(當然若學生能做到我已很高興)。

我很同意你的想法,所以一直都很支持。我現在還叫我姐姐幫忙留意地方。

其實我之前有一個方案,就是找一些很少人用的室外場作訓練場。早前問了黃大仙龍翔中心三樓有一個沒人用的場。但我姐姐問了該管理部經理,他說盡量不租,但那球場是沒人用的,或許再問一下可以外租的。我想這或許是另一種途徑。
我還在想可否問一下地產會否有大天台出租。雖然這與早初的構思很大出入,但若找到成功的可能性便大大提高。


另外,還在問紅磡一些倉可否劃出一部份租出。有消息再通知你。

BERN

匿名 說...

看看這個之前和你提過的科化足球,所有球場也在天台。地點仲幾好。可能係你的WAY OUT.

匿名 說...

不好意思忘了連結:
http://www.coerverfootballpark.com/index.asp

BERN

匿名 說...

還有這個:

http://www.hkfootballpark.com/pages/about

BERN