2008年5月9日星期五

活著有多痛苦

有一位老師俾人通知因縮班要離開學校,家中有兩名字女要養,基督徒。

有一位朋友的同事篤佢背脊,但表面逢迎。

有一位女孩子中三綴學,去左做援交,結果俾人切開十碌八碌,掉入大海。呢個女仔讀的那間學校正是我教波的學校。

香港出左個"一百萬人的故事"電視節目,但窮人會唔會少左﹖

政府唔俾異見人士入境,反映香港言論自由倒退。

緬甸風災,2萬人死,4萬人無家可歸,軍政府唔接收美國的救援物資。不過香港人應該關心的是我們的米會更貴,因為緬甸是產米大國。

我在緬甸的朋友沒有消息,不知道現在情況怎樣。

昨日帶球隊打了一場籃球聯賽,學生對於我的指揮有意見,我都唔開心。

昨日去了看另一個場地,看有沒有得搞。

好多好多唔開心的事,有許多知道幫唔到,好似老師朋友冇左份工,點幫﹖

能夠的是努力自己手上可做的事,希望的是我的學生會有好品格,希望自己有一個地方可以教籃球,搵餐飯食,唔駛有一天突然被人炒,我試過當中的痛苦。

唔識講................................... 祈禱吧

沒有留言: