2008年5月16日星期五

基督徒的傾偈

汶洲死左幾多人﹖

好似幾萬人。

咁你諗住點﹖

我捐左1000元出來。

1000元幫唔到幾多,我叫我隊教會波一齊去用籃球籌款,入一球捐一元。

幾好 idea 喎,不過捐一元會唔少d,

咁我都叫教會會的青少年一齊捐錢,

不如搞一個籌款嘉年華呀。

不如搞一次慈善射籃籌款呀!

我可以免費教波,將d錢捐俾人,

等我問下我識的教會球隊,睇下佢地可唔可以都做先﹖

不如我地搞個慈善籃球聯賽呀﹖

等我問下我識的那些朋友有沒有興趣先﹖

................

另一班基督徒是點呢﹖

啱啱個禮拜講道好感動,災民好慘,我會為佢祈禱。

我決定禁食禱告為佢地。

講起禁食, 地震會唔會影響物價呢﹖

我諗宜家d米會繼續升,不如都入番d米。

聽講d建築能源股都會升喎,宜家巿跌,不如入番d。

其實我一早都話唔適合去四川宣教,好彩我投左反對票,

教會下個禮拜會搞祈禱會,你參唔參加呀﹖

睇下點啦,我怕要睇住個女做功課呀,你個女大個,你去啦,祈禱會唔係咁多人參加,你支持下啦。

不如順便教下仔女點在地震時要點做,叫教會搞一次走難演習呀!

特別係小朋友,佢地真係唔識要走架,

今個禮拜團契的查經時間不如改查十災啦,然後一齊為災民祈禱,

都好喎.........

唔講住,仲唔快d走,酒樓冇位啦.....

1 則留言:

匿名 說...

What kind of conversation is this????

When the sum of the donation is rising so "high" everyday .. I start to have a feeling, a bad one ... where will these money go eventually?! How much is enough? How much of the donation is deducted for adm cost? How much is left? Which orgainisation to trust?

China is allowing foreign teams to go to Sichuan, what is the situation now in Burman?

News .. no more news about Burman.

0