2009年12月9日星期三

OurTV 呻吟透視- 我的訪問和體育總會的問題

我在Ourtv.hk 的訪問。

Part 1



小弟不材,雖然見識粗淺,又驚青,但總算是行出一小步,如果未悶襯同嚇死大家,不妨看埋第二同第三部份。

Part 2



Part 3



將來,一定會更好 ,因為人要活在盼望中才會快樂

5 則留言:

匿名 說...

唱所欲言! 你有种!哈哈!

0

C sir Blog 說...

0

真的,我有兩個種,一個女的三歲,一個男的兩個月大。

我果我有一天出事,相信他們也可以上電視啦,到時會更加熱鬧。

匿名 說...

C sir 好正!
撐你! 世界係真係好黑暗,,加油!!

by鄭敏婷 =]

C sir Blog 說...

鄭敏婷

估唔到妳會睇我的網誌,妳畢業後一直都無同妳有乜聯絡,在這裏見到妳的小字幾隻,心中都好warm。

世界的確有許多虛假和陷阱,學校從來都不會告訴學生,所以妳要多了解世界,希望妳將來能夠成為社會的棟樑,讓世界變得更美好。

C sir

匿名 說...

睇完三個video,給三個佩服!佩服!佩服!

garlic