2008年7月12日星期六

當小朋友不聽話時要.....

結果


















原因















真相


















"媽媽,我唔想妳去公幹呀!"

(父母都會這樣希望女兒)

但事實係:"捐入個喼好好玩呀!"

4 則留言:

匿名 說...

哈哈哈,笑死我啦。
看第一張照片,我還以爲你這麽變態。
看下去才知道真相,哈哈哈,

虎父無犬女,同樣[估拒唔到]。哈哈

SC

匿名 說...

嚇死人呀!!!!!

你教她的還是她自己想到的?

不可以再玩“藏身箱内”!!!!!!很危險的。(我驚她以後自己在家又玩同類的遊戲。)

你通個女都要打'pat pat".

匿名 說...

c sir:幾時會分享john wooden成功金字塔其他point,因我想搵這書好耐,但因自己英文水平唔得,聽聞這書有簡體字ver.,可有知道嘛?

匿名 說...

第一幅相差d嚇親...
但睇曬之後覺得好好笑,哈哈...