2009年7月3日星期五

七一遊行後記 (二) 記者採訪


由於我的年青人朋友自制左件遊行T-shirt,所以吸引了不少"狂蜂浪蝶"要求拍照,但係只影背面!

後來仲有一位記者,手持錄音機想訪問我的朋友。

那位女記者是個台灣人,問我們有沒有聽過"美國之音",之後就問我朋友點解出來遊行。我朋友指一指自己背脊話:都寫哂係件衫啦。她覺得有小小"無癮",但相信因為工作需要而繼續再問。

我朋友本來是一個"和藹可親"的人,但可能唔係好了解記者的背景,所以有小小"呼蜆",一句起兩句止,或者佢唔想"被人利用"。

我見場面咁尷尬,就幫下手答下咀,(其它人唔知點解無幫拖,大家自己估。) 後來佢問朋友可唔可以用普通話講,我就連珠炮發講左好多意見,結果我的四位同僚的面色話我知佢地都嚇左一跳,因為我諗都唔駛諗就可以普通話"爆"出好多對香港政府的不滿,仲要"連綿不絕",連那位記者事後都話我講得好好。

我講的內容其實無特別,只是講番曾特首講粗口唔認,仲有指鹿為馬地改寫會議紀錄。我話教小朋友都識知錯能改,作為特首卻做錯不認,還有人肉錄音機拿金紫荊章,真係好頂唔順,簡直人神共忿。

最後記者還問我們拿了電話。

朋友跟住話,可能佢地係法輪功的記者。

事實我早就作好了"思想準備"的,因為我每天讀報,心中都已經不停"媽媽叉!",只不過沒有宣之於口吧了。身為教會導師,在年青人面前又不便講太多政治立場,以免被教會打為"顛覆教會",所以平時都係唔多表達,去遊行都慣左自己去,以免累街坊。(今次遊行召集人係一位年青人。)

仲有,當我的網誌知道被大陸禁了的時候,我已經作好心理準備。若將來要坐監也是無法,因為自己係信耶教的。另一個原因是若為了這些言論而受罰,相信是一種榮耀。(我的言論是否像似阿蓋達的聖戰死士呢﹖)

人人連真理公義都不顧,結果社會就變成像香港現時的狀況一樣。

若我能成為推動社會改變的囚徒,就像趙紫陽總理,那不是光榮得很嗎﹖

我認為每一位愛上帝愛真理公義的人都應該有一個被囚的思想凖備。

劉曉波先生和零八憲章的合署人,每一位都是將自己的生命作睹注的人,是值得尊敬的。

一個人的勇氣是需要鍛練出來的,香港有沒有希望,就看我們有多少人還願意在壓迫下仍然說真話。

回頭想想旺角差館的強姦案,到底差館內是否沒有一個同僚知道發生強姦案呢﹖為什麼差館內都可以無法無天﹖

曾特首還認為香港警察值得人民驕傲﹖

唔到你唔驚的是,香港不少的年青人還爭先恐後地想去做紀律部隊。

1 則留言:

匿名 說...

若有天你要坐監,我一定來探你!

老友