2009年7月13日星期一

關於廣州的鮮果汁

朋友給我的,沒有什麼話要說了,自己看吧

在不顧道德的世代下,只有祈禱吧。

3 則留言:

匿名 說...

咁大獲!?會唔會飲死人架...
影片入面既店舖,香港有好多間分店,我都有買黎飲....我諗香港賣既,都係用個D原料喎,唔怪得越開越多.

波子

C sir Blog 說...

你可以同佢計下,香港的地產商收咁高的租金,如果唔用呢個方法,咁點有得賺﹖我當然不能肯定,但香港已經中國化,道德淪亡,大家自求多福。

飲左一定唔會即死,毒奶都唔會死啦,第日有cancer 有問題的時候,已經無法知道係點解。

任何一個國家或地方只要只重經濟,但沒有道德,就是世界的大災難。

匿名 說...

我係唔會買呢啲果汁
相反許留山果啲睇住佢整,我一季都會買一杯咁啦...實在十幾蚊好貴
話時話果啲一包包所謂冷麵任你撈...啲菌多到...我就死都唔會食