2008年4月3日星期四

殺人唔見血的世界

有老闆走數,唔出糧,仲回公司取走物資,但因為未夠7天,按法例說員工要繼續開工,否則當是曠工,沒有得賠。老闆一早處心積累去騙財,也不是頭一次,但懂得走法律隙,損失的卻不獨是員工,而是出錢俾政府搞欠薪保障基金的普羅巿民。

副學士學生讀了三年,俾左十幾萬,最後發現不獲認可資格。那些學生不是有錢人,個個都要靠幾份Part-time,再捱夜去讀書才有得升學,到頭來不單欠政府一身債,卻發現自己連入職的資格都冇。

健身中心門面靚,國際公司,器材又新,為了買個健康夢,又話一個月百幾蚊,好多人行入去查詢和了解,結果被人好似犯咁審,斬到一頸血。我有個學生,因為自己有小小肥,結果俾人"騙"左兩千幾。除左罵呢個人傻,有無人會諗下點解呢d公司可以十年八年都仲係到,點解冇人去取締呢d不良商鋪﹖香港唔係有消費者委員會嗎﹖

較早前中央電視台播出香港旅行社同埋商鋪合作,迫國內的無知巿民在港買假貨,香港政府先做小小野,但係那些國內的同胞,可能就用一生的積蓄買一件"手信"給太太或親人,"好彩"的是他們可能現在都未知是假貨。海關和政府部門,永遠都是有投訴才工作。

我有一位朋友做電訊行業,他們靠欺騙,例如忘記幫你cut 單、收唔到你的除消合約通知,就每個月用"正價"去扣你幾百元,她告訴我一個月就因為呢d細數加埋賺過百萬。原因是香港巿民個個為口奔馳,如何能打得通那些永遠無人接聽的熱線電話呢﹖這些問題,有誰會關心和去理會﹖唔通係香港政府﹖抑或是我們的律政司長黃仁龍﹖

寶藥黨騙財最多都係幾十萬,大家都覺得佢地要拉,但有誰覺得要拉上述的無良大企業﹖

我自己都算係半個教育人,最使人心痛的是我們的教育,九年免費教育好像好好,但我多年的觀察是我們的年青人一代比一代差,現在我看見的年青人給我的感覺是末期癌症一般好難幫,我只能用一句說話形容:痛心疾首。

我們的財政司派糖,但卻沒有在教育上有什麼建議。十二年免費教育,看似是一個好提議,但連我們的專上教育副學士都搞成咁,當我知道香港的高官送子女去國際學校,我仍能叫我的子女接受香港的教育嗎﹖

中文大學校長頒個名譽博士學位給老董,現在換來政協委員的身份。這就是我們的香港這個社會的現實,讀書讀咁多,惟利是圖,就是我們現在的教育。

教育唔搞好,其實就係殺人唔見血。

見到有人殺人,但你都唔出聲,你就係同謀。

我們今天咁差,係你同我都有份搞成咁的。

沒有留言: