2008年4月21日星期一

甘泉航空的啟示

甘泉的創辦人是牧師,大家有什麼感受呢﹖

我看了壹周刊的報導,想起新鴻基起嘉珀麗灣承諾興建的馬灣挪亞方主題公園 (都現在還是得個講字,但樓卻已賣了大部份),還有我教會在諗緊起一個基督教的主題公園,三者都是基督徒搞的。

每一件事其實都是一個切切實實的反面見証。前二者已經好肯定係一個有欺騙成份,以信仰為主題,但沒有理行信仰原則的東西。

我不排除一開始時都是出於好意,但由於實際執行力,所以結果變成一個欺騙。甘泉一早已經知道唔掂,但仍然繼續賣飛,李牧師一早知道唔掂,但仍然四處吹虛已達收支平衡,叫更多人入局,唔通唔係講大話﹖

馬灣挪亞方舟主題公園,由97到現在都十年,新鴻基靠此"卓頭"向政府換地,不用拍賣而奪得靚地賣樓,當中有多少利益﹖

最q離譜係主題公園未起好,政府無罰則。

窮人收到政府通知要拆潛建,唔拆就封,你話係唔係欺善怕惡﹖

我教會牧師又想在大陸搞主題公園,不如先問下郭先生點解香港都要搞咁耐﹖仲有問埋Disney點樣先可以起死回生。答到先搞唔遲。

基督徒,給人的感覺是越來越差,或者去醫院做探訪會幾叻,因為那些服務唔需要專業,只要講心就得,而受探訪病人絕對無投訴機制反映服務唔好。

我現在搞生意,我保證一件事,扑街我自己扑,唔會累街坊,唔會賣套票,唔會要借你d錢。

或者我搞的才是真正的慈善事業。

C sir

1 則留言:

匿名 說...

我記得當年甘泉的牧師和師母高姿態的出來宣佈甘泉開業時,我問我的朋友。。。點解牧師和師母穿的像登臺,點解牧師變了商人,我到現在還不明白 。。。

sleepy