2008年9月17日星期三

睇醫生的震撼

今天去睇醫生,係又去睇醫生,係又又去睇醫生。

我有病,大家都知﹖唔係呀!

上星期我個籃球隊學生問我背脊做乜一"達達",我就話佢知其實我有汗斑。

呢個係皮膚病,亦都係職業病,因為戶外工作,四五個小時流汗,又乾番,又流汗,呢個病好多年啦。跟左我好耐。

呢個病唔痛、唔癢,又唔會傳染,最難睇係當流汗後會變成紅色,但係唔除衫就無人見到,之後又會正常番,不過由於皮膚的色素會因為有微生物寄生而有不同色素,係難睇啫。

所以我都無理。

剛剛去完緬甸,那邊睇醫生一次要五元美金,即係$40港元。對他們已經好貴。

有一次突然間諗起我有免費醫療保險,點解唔去睇下。就係咁去左睇專科醫生。

醫生望了兩眼,用支棒刮刮下,話我知呢D係唔會傳染,連衫都唔駛消毒,番去食藥同埋擦藥就得。

我走左,等拿藥,埋單睇一睇張單,嚇到我傻左,成為$1,330.-。

第一次睇專科,我以為最多六、七百元,心中好唔安落,因為為左一D無傷大雅的小病,我駛左千幾蚊。

雖然我唔駛俾錢。

但係未完,去到登記處,護士話:"醫生想下星期想再見你。"

一星期後,我又睇完醫生,成為$1,100.-接住護士又話:""醫生想下星期再見你。"

今天係第3個星期,我又睇完醫生,今次好d,成為$770.- 因為今次無開藥食,得藥膏,接住護士同我再約,日期係十月中,約一個月後。

就係咁,為左醫一些一"達達"唔好睇的東西,我用左三千幾。

雖然我一元唔駛俾。

第一次睇的時候,我覺得好貴。

第二次我已經適應左,覺得係咁。

第三次我已經無感覺。

其實人對於貧窮,對於什麼是貴,什麼是抵,其實亦是相對的感覺。

別人去睇醫生要排街證,我係駕私家長去,有梳化坐,有水機。

我去睇醫生其實相對應該係一種"享受"。

但係有時自己太幸福,唔知道。

幸福,是那些會睇到自己有的而感恩的人。

........................................

附帶一提,由於醫療保險的關係,我去睇醫生,醫生對於治療成本,其實都相對不大重視。我無感覺醫生有一份關懷,就好似機械人。我不知道若來應診的人較窮,他會不會叫他睇少兩次呢﹖又或如果我嗌窮,可不可以少睇兩次,他又會給我什麼面色看呢﹖

現在的醫院有時候會寫"歡迎查詢醫療費用",但醫生變成若你不問便不會講,這種模式好嗎﹖窮人要得到醫治,我相信真係要受好多苦,因為醫生要下下quote 價,會煩親佢吧,不如趕你走,叫其它人醫你。

唉....唔識講...

3 則留言:

匿名 說...

窮人根本連問都不會問(價),去得問都是評估過自己比得起的人。真係窮的人,有d自己買成藥食搞掂,有d就索性唔睇等死,有病又有命去輪街症的,藥費也不菲。覆診嗎?不是約下星期,而是一年後。有些唔死人但阻礙生活的病eg手腕??撕裂,輪候看專科都要幾年,如果你要去私家,只是之前照這照那、化驗東化驗西,就已經花上幾百至幾千元不等,還未計其他有可能的手術、藥物、康復治療費用。

咁有大病可以點?等死law!

我也覺無奈,政府給老人家的醫療券也沒有多大用,拿著那些券唔夠又要自己補錢,根本無幫助。

所以我們是十分十分幸福,但又不想只停留在自己享福的狀態,可以為人做些什麼呢?

yy

匿名 說...

我都試過睇骨科,因為之前隻腳傷左,又係抱住有保險,所以就去睇,佢是但咁睇左一陣,話無野(收幾百),就好例排咁寫紙去照X光(收幾百),做左幾次物理治療(每次三百),咁就睇左2千幾3千.
醫生可以收得貴仲有咁多生意,唔係佢醫術高明,係因為佢大部份既客都係有買保險or有錢人.窮的人?只有輪街症了,唉...

波子

匿名 說...

因爲醫生知道你有保險,所以回收得特別貴,也要見你多幾次。
我兩星期前有濕趁,也是看皮膚專科,有藥膏,有cream,有洗面的,都只係$770,也沒有叫我再去看。

SC