2008年9月26日星期五

掘蜆記

大海係生命之源,每次去到海灘,又或者有水的地方,好似河流同溪澗,我就會好開心。

特別係當太陽照住d水,流動的水反光,又見到有小魚在當中,我的感覺就好似上帝企左係隔離。

今日同爸爸媽媽工人同阿女去左白石個灘掘蜆,我拿住部相機係咁追蹤阿女個倩影,媽媽同工人就係殊掘蜆,爸爸則揍住阿女,呢個組合真係天衣無縫!





我地去到海灘,一個人都無,一路向海行,就見到地上有好多細細隻的蟹,他們好得意,好似搬屋咁一大堆一齊行,個樣又圓碌碌,我爸仲立即捉左一隻俾阿女玩,阿女個樣就好緊張,好興奮。









阿媽同工人就最緊張掘蜆,因為好似地上執到寶咁,可以有免費海鮮食。

掘蜆都唔係難,只要買個耙,就可以掘,d蜆同泥混在泥及水中,要小心才可以分到蜆出來。有時也又走下位,因為可能俾人掘過,又或者掘極都係好少,又走下位開心d。

我地好專業,帶埋櫈仔坐,阿媽同工人一人一張,我有時候走埋去問阿媽你攰唔攰,不如休息下,其實係我好悶,想去掘下,阿媽就話:"你去同女玩啦,我唔攰!"

真係吹漲!

我個工人最勢利,佢係快槍手,一陣掘唔到就走位,成過海灘佢掘左十個八個地方,阿媽就係同一個位不斷咁掘。

阿女就好忙咁幫手搞破壞,佢用縲絲批一"撥",一大塊泥水就飛左出去阿媽個頭,阿爸就在傍邊叫佢唔好,但係阿女一定要幫手,死都唔係走開。




我就係傍邊踎到好低,希望可以由低角度拍到阿女個靚樣,同時又要好小心阿女的潑泥大法,唔係分分鐘將部成幾千銀的相機報鎖埋。







最搞笑係阿爸帶阿女去洗下手,點知次次阿女都踎低,結果條褲同阿"羅友"就成個濕哂! 越搞越"喎"。
















今日最後有3斤蜆啦,因為太哂,所以唔掘啦。

回家要浸泡那些蜆約一日,明天就會有好正點的炒蜆食啦!

好鮮甜"嫁"!

如果有朋友做環保或化驗的,可否話我知白石d水有幾汚染嗎﹖

日後我有乜事留個記錄在此都好,不過我唔係第一次食架啦,到宜家未死得,應該係慢性的,唔係劇毒。

3 則留言:

匿名 說...

好好玩啊!

我從來未試過掘蜆,又未去過白石個灘,連白泥也未去過。。。

看到你的爸爸和孫女一起玩,我很羡慕你。想起我的爸爸,他回天家時孫子才剛會走路不久。他每天下午都會買一個蒸饅頭去探孫子。他只買過一件玩具給孫子,那個小皮球,孩子不會記起是爺爺買個他的唯一禮物。我卻把它好好的保管好。

0

匿名 說...

有親戚在屯門的灘掘蜆,食了瀉到攤攤腰!

C sir Blog 說...

我同我一家人都算好彩,因為我地食過2次都無事喎。但係我個工人尋晚就有肚瀉! 但我都食左好多,都無事喎。可能係有一些已經係死左的,但又未發現,結果佢咁啱食左,中招。運數啦,但我估白石那邊唔算好汚染掛﹖