2008年12月10日星期三

寸人唔易做

好多人話我好寸,我最記得係有一位教會朋友曾經話俾我知我好叻彈一樣野,我以為佢讚我識結它,點知佢話我最叻"彈人"。

不過諗落佢又幾有道理。

我真係係呢方面有天份,如果我讀文科,我相信我唔會差得過黃毓民,到宜家我想追都追唔到,因為我的中國歷史和文學修為真係好屎。

作為一個寸人,真係並唔簡單。

要寸得起人,自必然要好努力,

因為如果你亂講一通,無人會話你寸,識講粗口的人,亦只係粗鄙。

我經常都講:"你唔該唔好得把聲,做朋友唔該唔好凈係識幫人祈禱。"

但係我身邊好多呢類"盲丙",我寸完佢地,佢都仍然係"依然故我",

所以我會少見呢d人,因為於我無益,使我"哂氣"。

每次我講"你唔該唔好得把聲,做朋友唔該唔好凈係識幫人祈禱。"的時候,

我就會提醒自己要身體力行去幫朋友。

有人在我的網誌上給我兩個字的回應:"Too cynical"

其實呢個世界上有咁多網誌,唔啱 feel 就行開d,無人會罵你,寫兩個字,又唔講下到底你覺得邊 part 有問題,呢d回應我都唔知點搞,因為我想改善都無從入手。

另外又有一d "五毛黨" 來我的網誌"插"我,佢地寫左水蛇春咁長的東西,真係唔好意思,我用一隻手指,呢幾百字的"肺腑之言" 就直接上左天堂,哂左你d時間打,真係 sorry 喎。

其實呢種人都幾 Stupid,以為我真係會俾隻癲狗係我屋企亂吠﹖

雖然我知我寸,但係我真係好鐘意同d 寸人傾偈,因為佢地往往可以刺激我的腎上腺素,使到我腦筋更靈活。

我以前教過的甲二組球員,裏面有好多個隊員都寸到爆,但係我真係好鐘意呢d寸人,因為佢地往往係最具"實力"的球員,因為佢地唔輸得,俾我寸番佢之後就會博命去打,如果唔係當年點拿到甲二的亞軍﹖

基督教教人對人善良,我絕對唔反對,但係同樣地,寸並無犯罪,就好似人人有個性一樣,你會鐘意睇的藝員,都會係因為佢地有自己的風格。

所以我開始怕同o個d永遠附和你,永遠唔會俾反對意見,永遠都係聽就算,唔啱聽又唔會出聲的人一齊,呢d人會使我智商下降,成為一個白痴。

而教會中最多呢種人,就算我話埋俾佢知:"我唔會嬲",但係佢地都係唔敢講真心說話。

我認為呢d係叫"虛偽"。

p.s. 周五晚上籃球聯誼會有一位委員同埋職員以"私人名義"和我食飯,欲知後事如何,請密切留意,不過筆在我手,我唔想寫你都吹我唔漲。

1 則留言:

匿名 說...

有時你真係幾寸架。。。好在我還頂得住。。哈哈。0