2008年12月3日星期三

栽了!

畢業後做了好幾份工。

第一份是無線的綜藝節目部編劇,當時我因為自己記性唔好,用錄音機錄了編審叫我改的東西,但編審好像玩我咁,每一次都叫我改另一樣東西,同一篇稿改了三次,最後我頂佢唔順,我叫佢唔該妳聽番錄音帶呀,妳上次根本無叫我咁改,妳係咪明玩我呀﹖那個女編審當場喊左出來,因為我寸爆左佢。而她針對我的原因是她是中五畢業,而我是大學畢業。

之後我就知自己的第一份工"栽了"。之後有朋友告訴我這個"經典"故事一直在TVB綜藝部留為"佳話"。

第二份工去左報館做,算係ok,因為做 Management Trainee ,所以好似學生咁,人人教你野,又無乜實際野做,但後來因為有第二間廣告公司請我,自己選擇左走人。呢份工最搞笑係我識左個同事,原來佢暗戀我中學識左五年的舊同學,最好笑係我一直唔知我老死有個女粉絲,今次俾我捉到佢,到宜家我都仲會拿來笑佢,今次是我的舊朋友”栽了”在我手中。

第三份工去廣告工司做客戶服務,同期認真信主,周六日放假,所以開始帶教會球隊。份工叫做唔錯,無人迫害我,但最後都係要走,原因是”栽在”女朋友手中。青春期發育,拍得耐就嫌悶,自己問題,絕唔係有第三者,不過認真要講,第三者或者都係有,佢個名叫”籃球”。

第四份工做展覽會公司,一入職就發現坐我隔離,又係初入職那個"肥肥"人工高過我,但係做野”屎”過我,原因係我係”浸大”畢業,佢係”中大”畢業,當時浸大都"水水地",因為剛剛升格做大學。雖然我條氣唔順,不過因為信左主,日日被人教要順服,惟有當唔知算數。呢份工最深刻係識到個”雞蟲”,佢成日去叫雞,司職公司的”老 sell" (推銷員)。

我試過叫佢放棄叫雞架,但係佢人生閱歷多過我,只嘆我幫佢唔到。最令我唔明白的是,點解佢可以同我講話想同公司中,年過四十,波平如鏡,個樣好似巫婆咁樣樣的行政部單身老女人做愛。可能因為在砵蘭徍的妓女個個都係咁上下,所以我從來對呢味野一d都無興趣,講真我要多謝佢。

後來我離開公司因為已經覺得公司發展唔大,因為貿發局搶哂d展覽來做,而我地做 Project Management 的人,只係負責寫 DM (直銷信),改稿同覆海外客電郵,無聊都爆,仲要天天講大話,呃人話個展覽會有好多好多買家來參觀,實情我點知d買家會唔會黎﹖咪又係出信邀請,佢地都係 last minute 先話你知到唔到,而唔到就永遠係"例"啦。

唔記得講,我地仲要幫手摺信,因為人手唔夠,次次要寄成三四千封,所以我地有條流水線,成8個人坐哂係會議室,一人一個工序,我都係熟手技工黎架。呢段時光幾開心,因為一邊摺信,大家一邊吹水,因為摺信唔駛用大腦的。

後來去咗銀行做,因為銀行乃"百業之母",(我覺得呢個四字詞好搞笑,你覺唔覺﹖好少字係以"母"字做尾,除左 "xxx母"),人工高福利好,我的部門是行政部,凈係負責洗錢。我地仲低能到請一個人專門負責分發同登記各部們用多少塊擦膠,鉛筆,file 繩,我地除左未數一盒萬字夾夠唔夠數外,我地乜都會計。當然呢間銀行係華資舊式老土到暴的銀行啦,又個音係"尿"字,明啦!

呢d咁舊又老土的公司就出現左第一個和我衝突的第二代人 (根據呂大樂的"四代香港人"),即近五十歲的阿叔。呢位阿叔係一間大公司裁員出來的,但唔知係唔係華資公司多靠關係,佢成五十歲乜都唔識,連filing 都會錯,最慘係溝通唔到,唔係佢唔識講廣東話,而係佢患有"移動式中風",即係會行會走但卻等同中風的人,可能係新世紀絕症。

我同佢爆過一次,那時候我真係無知,因為我連得罪左佢都唔知。不過那是初時他新入來的時候,到明白佢為人後大家就平安無事,但當時的老闆都唔笨,無理由請人來"坐",結果都請走左佢。而我亦開始明白乜野叫"敬老",就係見到佢做錯,"踏屎"都千其唔好叫停佢,否則佢以為你害佢,你只需要在他一腳屎之後俾紙巾佢,咁你就係好人。

突然聯想起好多老人家做委員的"聯誼會"、"教會"、"總會",好似同佢都有d似喎,記得唔好阻住佢............踏屎呀!

呢份工做左兩年,本來無驚無險,又到加薪升職時,點知耶穌基督顯靈,良心裏面同自己咁講:"你如果仲唔走,你就走唔到架啦,因為呢到人工高福利好,你唔係決過志話要跟隨我(耶穌)咩﹖" 咁啱當時的查經中組長又帶那段"無人知主什麼時候回來,佢來的時候就好似賊要偷野咁,唔會俾你知幾時,所以現在就要把握機會侍奉神。"

結果呢份工又"栽了",我未搵到工就辭職,等候神的帶領。最後入左去突破機構做,開始了我的"成聖"過程。

欲知後事如何,請密切留意下期分享。(如有回應想睇,我會寫快d)

5 則留言:

匿名 說...

C sir 精彩
每日收看成了生命中不可缺少的部份~~

匿名 說...

Waaa。。。原來你做過o甘多份工。。。快D寫啦。。。

匿名 說...

我想你也有很多女粉絲!小心又被栽了!

匿名 說...

nice and funny

匿名 說...

我就情願您慢慢寫, 希望見到的是有內涵更加生活的文章.

唔記得提您...您的籃球夢好耐無update...究竟發展成點, 我真係好想知...話晒我都係關心香港籃球發展的一份子.

car