2009年3月10日星期二

新傢俬記



昨天替女兒換新床床,因為女兒已漸大,之前睡在梳代床上已不大方便,故斥巨資訂造了碌架床,拆走之前所造的掀床。並為女兒加了個書枱和櫃,客廳又放上了偌大的一個新的"玩具"櫃,用來放那些"遍滿全地"的玩具。

訂造家俱並不簡單,因為先要自己去諗,家俬公司只會按你的 idea 去設計,因為我們不是什麼大豪宅,請不起那些專業設計司。所以什麼都得自己一腳踢。

廳中的櫃是我想出來的,中間加了個位可以用來用來叉電,右邊則放了個架,將來放女兒的小手工。還有一個好大好深的櫃桶,用來放大件玩具。

房間的家俬設計則很一般,就是碌架床,再加上一個拉出來的床,合共可以睡上三個人。這個設計是爺爺考慮到女兒病了的時候可以睡在床邊照料她,上層則是給工人的睡的。




這些設計都有圖紙的,是傢俱公司造出來的,經過一輪的審視,包括給爺爺嫲嫲看過,這樣才全家拍板去做。但最後做出來還是百物一疏,因為女兒看見樓梯便爬了上去,上得唔落得。結果我用了十五分鐘教她又上又落後,希望她不會跌死。

老婆見到女兒爬梯之後就不斷咁話好擔心,最好笑係佢話好驚女兒變左跌左落黎之後變左駝背,佢仲話:"好似泰迪羅賓 (前歌影視名星)咁就慘!" 我就好唔明點解跌黎唔係撞穿頭變左低能兒童而係駝背佬!

不過孕婦的大腦係不斷受Hormone 影響,所以她的大腦已經屬不正常。特別係她已經習慣了坐在床上指揮一個奴隸 -- 我的時候。

我的教育理念是讓孩子接受最多的刺激,不逃避問題,所以我會不斷咁教女兒爬上爬落,希望佢能夠將一件危險的活動變成一件輕鬆的活動。大家睇馬戲班表演的兒童都係咁上下原理訓練出來。但與此同時,我會去搞搞個梯,例如加返個蓋,使女兒暫時不能用到。教育就是兩手準備,不逃避,不卸責,嘗試給最好的下一代。


整個過程中我看見自己的家中又多一件自己親手"泡制"的鬼五馬六的東西,雖然唔係好靚,但係都係自己花心思去做的。一個家有多少情味,其實就端看自己放了多少心思在家中。許多人或許會希望找到最靚最好的設計,但我希望的只是每一件東西都是自己有感情的。

快樂源自於有擁有自己"親手"所做的東西,或所創造的環境,而不是擁有最好的。

p.s. 今日講左俾大家知我家有喜事,之前一直唔敢講,因為怕bb唔穩,現在都有兩個月,希望好d。每天太太嘔三四次,都好辛苦,所以請大家代禱,紀念太太懷中bb的健康,因為都係"高齡產婦"啦。

8 則留言:

匿名 說...

恭喜!!恭喜!!
為你們禱告!!!

SC

匿名 說...

哇 .... 哈里路亞!!!! 讚美主!

妹妹有人陪了....你要比心機愛你的家人呀!!!

很好 ... 好開心唷!

0

匿名 說...

恭喜晒!! Henry & June!!
多個小朋友陪下Lois 都好好好呀!!

預產期10月?

Lewis

C sir Blog 說...

Lewis,

好耐冇見,幾時食下飯﹖預產係十月,啱哂! 不過宜家巿道咁差,開心都係一陣,要諗下將來的生活費。都咪話唔擔心嫁。

我都有上你的網睇,好多相,好溫馨。不過唔好咁"燥",踢爆人地 locker !

哈哈!

匿名 說...

預產係十月,啱哂!< 點解我知,因為 LC3 都係 become LC4 ... 其他野唔多講住,話晒都係未夠3個月。你明我乜啦!!


開心都係一陣,要諗下將來的生活費。都咪話唔擔心嫁。 < 我點可能唔明你感受, 大家咁話啦!!

我都有上你的網睇,好多相,好溫馨。< 係呀,我近排迷上攝影! 又有免費Model,更係狂影啦! hahaha!!

踢爆人地 locker !< 無啦, 咪當係係籃球圈最後一年既美麗的回憶囉!! 玩到去甲一,玩埋上電視,又玩埋Reebok贊助...我都已經好開心嫁啦! 奈何家庭至上,點都要犧牲!

HAHA!!

Lewis

匿名 說...

恭喜啊

待我考完試探望你們

Eric

匿名 說...

恭喜 C Sir!
為你們禱告!
Tony

匿名 說...

恭喜 C Sir!
為你們禱告!