2009年3月14日星期六

香港趙高吳文華 (特首狗up)

所謂讀萬里書不如行萬里路。

百聞不如一見。(附圖)

呢位吳文華女士係立法會秘書處秘書長,負責將立法會的一言一字記錄在香港歷史中。

較早前曾生的"狗口翕",在"做好呢份工"的指引下已經變成"鬥口翕"。

如果大家認為我太過”道聽途說”,咁就自己睇下:

仲係唔清楚﹖大家不妨自己再聽真d:





香港的垃圾會,有粗口特首,有掟蕉馬騮(毓民),又有北京猿人(長毛),仲有古人趙高x代單傳吳文華,真係駛乜去馬戲團。

但係猿人同馬騮卻有靈性,反而人卻似獸。

呢d叫國際大都會﹖

香港已死。

誠意邀請大家去睇以下我完全唔識的人的言論和網誌,以了解本土文化特產:

蕭若元的公開信 - 五粒星之作,內容非常有文化,必看!!!


香港趙高指狗為鳩

久up 必down

官方資料:

立法會秘書署新聞公告

總結:

有無人可以答下我:我仲要繼續接受呢個政府到幾時﹖幾時主耶穌先派摩西救我地﹖

基督徒瞓醒未﹖那幾千個未拜巴力的去了那裏﹖

3 則留言:

匿名 說...

「多言多語,難免有過,禁止嘴唇,是有智慧。」箴言十19

yy

匿名 說...

閙得好!!
SC

匿名 說...

救命!

1) 。。。。離曬普。。

2) 。。。好離害!!!

0