2009年6月16日星期二

我想睇唔到但又睇到的情景

自從搞了個投籃比賽後,我就多了自己去練習投籃,就算下雨我都會抽時間去練習,因為自己能夠從自我訓練中認識訓練所需要的技巧和拿到一些經驗。

位於我家附近的一個公園內有一個籃球場,我經常看見一些穿白恤衫長褲皮鞋校服的年青人,他們在食煙,打波,也有女孩子。我則在另一個場打,互不影響。

留意一點,公園是不準吸煙的。工作人員當然無理。

昨天我又去練習,練到一半時這班人又來,有五個人,又是穿校服,有女仔,他們說要和我鬥波。我本來唔想,因為我要練投籃,但他們說:"鬥一場啦! "

為免拒人於千里,我便和他們打,也好讓我了解一下現在的年青人。

其中一個打得較好,運球快,但係全部係一打一,不傳球,每次都係佢射,喜歡嗌犯規。另一個施施文文,態度幾好,還識講:"你射得好準喎!" 另外幾個係"香燭",非常瘦,打波時好似柱香咁插係到唔多移動。

全部的人的態度都係"求求其其",沒有一個係認真 ,另一個可能是他們已經好認真,不過我誤會了他們唔認真。

打完一場後我說唔打啦,輸左那一方的其中一個好想報仇,所以堅持要打多場。我話:"你地都唔認真,打黎做乜﹖" 那一位立即說:"今場認真啦。"

佢原來都知自己唔認真! 咁我就話:"好啦,打多場。"

其中一位隊友為了要認真,竟然脫下鞋子,淨穿對襪。最攞命是他將對鞋棄置於場內的三分線上。我望了一望那對阻住全世界的黑皮鞋,不過無講野,也無拿開。

沒有穿鞋的隊友當然仲慢過之前啦。

打左幾分,又係咁:求求其其。唔知係唔係我睇唔出佢地認真左呢﹖

進攻時無人走位,無人交波,我中途嗌停:"我話大家都唔認真,咁樣打有乜意思,唔打啦。"

之後他們走埋一邊,坐在長椅上抹汗,其中一留下來"埋齋",我便和他傾兩句。原來他們在附近中學讀中二,考完試。我告訴他若喜歡打籃球就要苦練,細時唔練大時就唔駛練。"埋齋"後他們便走了。

我望過去長椅,剩下一位婆婆在掃地上七八張散落在不同位置的紙巾。

我向婆婆說:"下次叫佢地自己執番嘛! " 阿婆望住我面有難色,唔出聲繼續掃埋地下的白色紙巾。

...........

其實我有諗過可唔可以訓練佢地打籃球,但係我的教會球隊在長沙灣,無可能帶佢去,加上水平差太遠。

我自己再諗,其實上面的說法只是藉口,最主要原因是我覺得他們已經離開"正常"太遠了。他們需要的動力並不存在,因為打波時他們沒有一份認真和追求,我根本帶唔到佢番教會球隊,他們對籃球並沒有追求。


......

為了"避開"這些年青人,今天我去了另一個籃球場,那裏有三個籃球場共六個框,因為我希望的只是自己可以練射波。

同樣地,我又見到一班五六個的青少年,穿涼鞋打波,也是求求其其,也食煙。

但公園也是禁煙的。

....................

長遠來說正生書院其實應該好好生意,有可能好似現在的教育事業咁商業化,因為這些小羊如果沒有人幫他們,好可能最終都會踏上吸毒這條路。

正生將會繼補習學校更興旺。

我建議梅窩居民子女有優先權入讀正生,將來香港的家長會紛紛為了子女有"學校"讀而"孟母三遷",搬哂入去梅窩。

..................................

我可以做乜﹖

唔係要我幫佢地啩﹖

我有個女同個仔要搞啦。

我諗惟有俾多個題目俾"全球禱告日"啦。

唔係平反六四,應該可以代禱啦。

3 則留言:

匿名 說...

c sir~
以前的動力沒有了~人生有幾多年可以有這種動力....有心冇力的人卻有很多

匿名 說...

為何一定要帶人返教會?基督徒不是有很多可以自己作的事!
帶返教會就會自然信主、自然愛上帝的嗎?不見得!
有時唔返好過返!?

C sir Blog 說...

匿名兄問題好:點解要返教會﹖

當教會係一個良好的群體,帶番教會就好似帶人番學校咁,多一點資源去幫助青少年。

如果無教會背景,可能就係帶佢去打波,同佢做朋友,或者帶佢去自己去的地方,咁都係好的。

教會和唔教會是一個價值觀的體系,我是返教會大的,所以自然會想到帶年青人返教會。好似叫人返學讀書咁,點解要叫人返學讀書一樣。

但朋友,教會咁多問題,你有道理。