2009年6月18日星期四

年青人看教會、教會球隊

這一篇是我的學生寫的,若想了解年青人點睇教會、教會球隊,大家可以去睇下。

你叫我形容我既教會,我會覺得幾搞笑,因為每次星期六既青少年崇拜都係好少人,好似一間蚊型教會。如果當日有15人出席我 已經覺得好多人,我記得試過得5、6個人返,冷清到不得了。而且所謂既基督徒又會係人地講道果陣係下面傾計,細聲講大聲笑,台有台上講,台下有台下訓 覺,bb仔走埋黎就唔理台上面既人講野,即使我都會咁,係教會入面已經冇左尊重兩個字,咁大個人,唔通仲要講者係台上叫大家安靜?

所謂既”聽道”變得唔重要,『尊重』?黎左咪好比面囉!仲想我點?

見到教友黎下唔黎下,鐘意就黎,得閒就黎,有人約就唔黎,反正教會既大門都係為我而打開,幾時返又有咩所謂?唱下歌,祈下禱,開下組,完成一個基督徒星期六既工作就收工

上文擇自:我的教會,我的球隊

教會界人士有什麼改善意見,不妨提出來討論討論。

我的教會有問題,我的教會球隊有問題,這是我從來不避諱的,因為我想解決這些問題。






2 則留言:

Joe 說...

這段"評論"令我想到更多的問題, 但沒有答案.

但很欣賞這年青人, 因他看到當中沒有尊重.

會否是教會長執從開始就沒有尊重這班年青人? 只想硬塞他們的一套落年青人身上, 有沒有聽他們的聲音? 態度有否開放? 如果他們抨擊講道內容空泛, 教會有何反應?

以前我會因為尊重而聽道時一定打醒精神, 如今有時我也會睡著, 一來年紀大, 二來有些講道實在冇point.

每逢教會欠水時就講瑪拉基書或窮寡婦的奉獻, 你當我是什麼? 你有冇尊重過我. 當然年青人知道在教會不能如此反駁, 他們早己學會用腳投票.

教會中有沒有人敢面對真相? 抑或只會指異見者離經叛道?

強調以父權式教導, 最後父子間的鴻溝難免愈來愈大, 此情況在中國人社會屢見不鮮.

如有人像政府高官問我:"你有冇更有建設性的提議?" 我會答冇! 不認錯又何來有檢討及突破?

匿名 說...

這樣下去,除了摺埋就無野好做!

摺埋然後反省下自己衰乜,再來過也是好事!

教會唔係娛樂場所,唔係你喜歡怎樣就怎样的地方!連唔信的人都知咩叫尊重!唔該作領導的出句聲,那份不尊重豈止對講員,我真想問這'教會'有沒有尊重上帝?!

沒有真理的教導、只取悅人心、沒有好的關顧與牧養、只維持外殼(所謂聚會與活動),對大家有什麼益處?!

我不是說風涼話,而是痛心為何好好一個群體搞成咁!