2008年3月15日星期六

使我感動的一位學生

C Sir:

還記得我嗎?!
我係XX校隊既其中一名隊員,(唔知宜家仲算唔算係呢?)
又係叫阿X既呢?!全名XXX(全隊入面打得最差果個...)
呢兩日我不斷係你既網頁睇短片同手記等等
我開始明白你既難處,
仲有點解經常鬧我
以前我成日都覺得你對我有偏見,
每一次都係話我做得唔好,
而我就無自我反省。
又覺得每一次我都好俾心機...好盡力...去練習
但係比賽既時侯,
幾乎無一次可以落場,亦只有落過一次
就算落場都未必夠一分鐘
每次我都好唔服氣,
宜家開始明白,卻又覺得有點遲
因為係呢個時候,
我已經無咩機會可以再俾你教一次
由於要面對會考...
如果唔係,我真係想好好既再俾你教一次!!!
頭先睇到"06甲二旭暉球隊的回顧"
入面講到罷打,
記得一開始,學校突然要轉教練
我地幾乎有同樣既情況出現...
但係最後我地經過一番討論先選擇留低
不過仍舊唔同意學校既決定...
直至宜家大家都改變左
如果以前有咩做得唔岩既,
我係到對你講一聲"對唔住"

阿X
...........................................
今天收到一位舊學生的電郵,內心都感觸良多。
x仔:
我當然記得你,

因為我是欣賞你的,

不是因為你的技術水平高,

而是因為你的學習態度認真,

或許你只聽到我罵你,但我從不記得有罵過你,

因為我相信我是在教你。

我有看見到你的進步的,而且進步得很快,

只是你卻像一隻羽翼未豐的雛鳥,

急於想飛,還想和那些成年鳥鬥高,

其實我希望你明白的是,

要先練好射術,做好基本功,

否則你無法在比賽中發揮,

我記得有一次你因為犯錯而被我換出場,

當時你出場只是一分鐘,更悔氣地脫去球衣,

你沒有去思想為什麼教練會換你出場,

這是惟一令我感到失望的一次。

米高佐敦說世界上只有一個人能夠使他得分減少,

那人是他的高中籃球教練,

因為他要求佐敦先做好基本功,否則不許出場。

今天佐敦有成就,最想多謝的便是這位教練。

x仔,我多謝你在大半年後給這一封信。

因為你讓我知道你成長了。

看見自己的學生成長了,

是教練最寶貴的回報。

最後想告訴你,我還沒有死,你任何一天再想跟我學打籃球的話,

給我一個電郵,我們再一起延續這份"未了緣"呀!

現在我帶一支教會球隊,歡迎你考試完後來參加,

我會等你成為香港的米高佐敦。

I love you.

C sir

2 則留言:

Yumi 說...

知道自己付出的並沒有徒然,實在是一件快樂的事。繼續努力!還有很多學生等你!

匿名 說...

為何沒有一個隊員send一個email俾我話知道我是為他好呢:(

我諗我要整番個blog寫下嘢先得嘞!

bern