2008年11月7日星期五

二歲女孩跌出窗外的聯想

兩歲女孩跌出窗外,誰的責任﹖

婆婆下街買菜,只是十分鐘,結果孫女跌落街,我想信她是無奈到極。

點解個窗唔整番窗花﹖早知有危險啦。

原因是好簡單:忙。

我家有一閱報室,經常見到一位爸爸,放工後便在讀報,兒子在隔離自己玩。

點解放工都唔倍下仔玩﹖

今天有朋友問我可以同個四歲女去邊玩﹖

因為他好辛苦都諗唔到有乜好做。

我地好忙好忙,當然唔會係玩的專家。

但玩真係好重要,因為關係係咁樣黎。

男人同女人都一樣,如果唔玩,點會發展到關係﹖

今日好多男女一埋位就係"砌",咁樣點會有幸福﹖

嗌交最多係什麼時候﹖

唔係返工的時候,而係放假,因為大家都唔知去邊到玩。

結果玩"嗌交",消磨了一天的假期。

Very good, this is HK life style.

6 則留言:

匿名 說...

而家真係要玩多點, 否則第日返學後,D 工課多到死, D 細路又慢到死, D 家長急到死 .... O甘就無得玩喇.

我都唔明點解 D 學校要教快半年或一年 D 課程 ...D 細路吸收得到先得0架 ... 申辛苦了老師,細路同家長 ...

激死!

0

C sir Blog 說...

乜野叫做"快",你教快半年,我又教快半年,咁樣就變左一樣快。

最終要教快一年,其實全部都係白痴同低能仔野,因為所有聽明的人都唔會讓自己的子女做填鴨。

做填鴨的最多可以打份工,自己決定人生點行的人才可以做老闆。

香港全部人都係只有小聰明,卻無大智慧,結果係迫到子女跳樓死。

香港教育無陰功。

匿名 說...

我諗你同你老婆一定唔會嗌交者 , 因為只有你成日說佢既不是, 得你鬧佢之ma

匿名 說...

何必这么不开心?

希望你想一想....相反来说, 为何你不上班呢? 这句话你大概也受不了, 是吗? 难道做你的太太好受吗?

请懂得体量, 不是每个人都能选择坐在家里的,也不是每个人都有选择可以不用上班
养家的. 你知道现代人的生活都给工作榨干了, 很无奈啊, 好羡慕你钓鱼作乐呢

不要再埋怨!!

C sir Blog 說...

"不是每个人都能选择坐在家里的"。

我想請問你:我什麼時候開始唔駛做呢﹖

我現在每天都要教波,也要教書,但這些工作都只是一天中的部份時間,就好似教游水的教練都是夏天才有工開一樣。

唔通在自己的 blog 上分享都要全世界批準﹖

批評一個人是可以的,但也請你了解一個人多一些先。

我從來都係想做多d野,不過我也有自己的原則。

多謝你讓我認識了世界的大不同。

匿名 說...

我覺得反而多點埋怨還有好處,因不收埋意見,表達出來,才能開始深廣些思考,不同方面才能考慮,不用過急的。

C-Sir提出一些優質生命/生活的理念,他有工作的時間,但時間穩定,不用隨時加時工作吧。想不到有些工作不能自己話準時放工便不做嗎?星展銀行裁員450人了,我係老闆就首先留返肯樂意加班的員工,陸續會裁員,我講多一次,香港98年之後淪陷了,人人自危,不肯搏的先被裁,還要工餘增值進修一身兼多幾職,香港不是天堂了。以前是的,五時放工既,五時半放工極少添,經濟不景下適者生存,自己不捱就連累家人,無法子。

說不升職便成?不能不升職架,要受以前下屬點?高位與中低位人人都捱。

請讓C-Sir暢所欲言,慢慢談啦,無人懂哂全世界,無人一步成仙既,都係觀摩切磋學習才成長。