2008年11月29日星期六

有位"教練"咁講

C SIR,

我覺我你投訴自己希望應得的是無錯, 但卻欠缺了一點容納人之心. 你常說只是投訴, 但我卻看見你的說話中帶著 "目中無人" 的語氣. 試問你的學生從你身上所學到的會是什麼呢? 罵完人說我都是為你好者, X @ # 你 呀等說話隨之而來, 對嗎? 其實, 撒種也要忍耐等候結出果子來. 每個人都有錯的時候, 但是不給他多一點時間去改善自己, 其實只是一種破壞而非建立. 若有一天, 你的女兒說你的不是而投訴你, 你希望她能給你點時間去明白你所作的事的動機和原因嗎?
互勉之 !

教練

我想問下點解籃總俾我那一封律師信要我七日內寫道歉信呢﹖

七日係咪夠我"多一點時間去改善自己" ?

仲有,追糧追左一年半,咁都叫做無俾時間人地改呀﹖

邊個人好心俾錢我交租食飯呢﹖

呢位教練可唔可以告訴我你姓甚名誰呢﹖

多謝你的寶貴意見。

4 則留言:

匿名 說...

我認識Csir都應該有6年多,而據我了解,他從開始就很容忍籃總,也好言進諫過不少次,而經Csir投訴後,的確有些微的改善,但並不是根本的改變。

不想事情變好,都不會一而再,再而三的告誡對方,但籃總對別人善意的投訴所作的回應卻是:出律師信告人,這等同恐嚇叫人收聲,這又豈能容忍呢?

這位教練若不知情,可以問清楚,你這樣批評Csir就不大公允了。

yy

匿名 說...

到你等住钱开饭,
或者"教练"你就不会说这点风凉话啦!清高不起来了

事实真相没发薪水..干嘛还要恶人先告状?

只知道一半事实就发言的人是胡里胡涂的,
用法律手段遮掩真相的人是屈人食死猫,
是弱者, 是懦夫!!!!!!!!!!!!

匿名 說...

"阿sir,如果我地打羸就請大家飲支汽水好唔好﹖" 當你成年無糧出,自己連請學生飲枝汽水都無錢的感受,呢位"教練"絕對唔會知。 如果我有俾心機讀書,有得揀我一定唔會做教練,如果我有C sir 的學歷,我都唔怕會去投訴。就算做教練,我都唔會做"註冊"教練。 連糧都唔出都拖的機構,仲要俾時間佢反省﹖我註冊都係睇錢份上,否則連淨低的波都無得教。不過自己無學歷,俾人"蝦"都無計,C sir 你好野!

C sir Blog 說...

多謝各方好友支持,其實我相信這位"教練"的身份同我地唔同,佢當然唔係我地呢d"專業"教練,間唔中去教下,籃總唔出糧有乜所謂,對於我地呢d"低下階層",有多少了解﹖我只希望他能花多一點時間去了解我們,每天日曬雨淋,無假期無福利的籃球教練的生活,他便會明白多一點。我"目中無人"又點會追糧追一年半先去政府投訴呢﹖真正"目中無人"的是那些聽到教練的投訴,卻又"視若無睹"的人呀! 請不要搞錯。

這位教練對籃總的運作必然是熟識的,所以講到他們"改緊",可否問一問他們在收到第一個口頭追糧的電話後的處理程序呢﹖點解用了一年半時間都未處理好呢﹖仲有,呢位"教練"認為要俾幾多時間去改先係夠呢﹖

仲有你認為出律師信告我是正確的做法嗎﹖是"目中有人"嗎﹖我覺得佢想"置我於死地"多d喎。