2008年11月15日星期六

每個人都要學習承擔責任

記得在幾年前有一位我的學生幫手做球衣,但結果球衣完成後那個商標轉了90度,整套波衫都唔要得,那時候我叫她拿去商鋪問下可唔可以換番,但所有的錢她都付清了,我自己的想法是多數都係白行,但由於我希那位學生去學習承擔責任,所以仍然叫她去。

但最後她選擇了不去。

這個時候另一位隊友出來,他出來社會做事幾年,是我多年的徒弟,結果那間廠商竟然願意全套20件重做,我們一分錢也不用出。(這間商戶是DOS,所以我一直都幫親它。)

這位隊友在沒有預料之中成為了英雄,而那位女孩就被看"扁"了。

經歷香港籃球總會出律師信告我的一事,我曾經害怕過,因為我怕打官司會輸,因為我害怕承擔責任。

有時候人會做出錯誤的決定,原因是害怕後果。好像較早前有人幫人頂包,以逃避超速駕駛的罪名,後果變得更嚴重。

還記得在頭七日收到律師信後,有人不斷遊說我要向籃總寫道道歉信,我曾經也有一刻想過寫一封信,原因就是可以免卻麻煩。

歸根究底是我不想承擔自己所做的事的後果。

其實有一個道理好重要:就是自己要願意為自己做過的事負責任。

但現在我和以前不同了,因為我覺得我願意承擔自己所做的事的後果。

所以我不再怕香港籃球總會的訴頌,因為無論結果如何,作為一個成人,就要為自己做的事負責。

毁謗的結果只不過是賠錢,又有什麼好怕呢﹖

做錯了便要承擔責任,盡管這個錯不是你有意的。

這就是一個成熟的人應有的表現。

沒有人不會做錯,最重要是不要逃避,要有勇氣去面對。

香港籃球總會教識了我這一個道理。

同一句說話,我要送給香港籃球總會仝人,你們所做的事,你們必定要負上全責。

昨天那位匿名的留言者,使我的想法完全改變了。

如果沒有收到香港籃球總會的書面道歉信,並且有人要因為這件事而落台,我施純德誓不擺休。

6 則留言:

匿名 說...

不要衝動,好好想清楚,才行下一步。
SC

匿名 說...

是的,冷靜後再決定。

如果不是班大鱷搞xx,未必有人肯搞,所以xx跟xx便互相xx,xx不會正視問題的。xx當人家是超級派對的話,要正經來的話,xx不會處理的。

可以放下
唔係就找立法會大舊

放下全身而退人人明白,不用擔心人家怎看
正面徹底處理就開個檔案列清楚嚴重的問題,正如中大報稿中A先生所爆的問題,讓人清楚不是私人恩怨、個人意氣。

小心字眼,我跟人家學了打xx

我都自顧不下,忍唔住,有機會茶敘,噴噴口水。這個世界多得英雄才有今天的,試想不是搞了廉署、消費者委員會、各處投訴機制,香港現在還能算安定嗎?

C sir Blog 說...

謝謝朋友們。

我也嘗試冷靜下來,但有時候真係忍無可忍。

香港籃球總會已經打左一張 Last card,出律師信,佢地仲可以做乜。

如果佢地真係可以告得我入,駛乜在我的 blog 上寫野咁低招,要打口水交﹖

不過佢仲有一招,就係搵人打我一身,傷害我的家人吧。

我家人如果有乜東瓜豆腐,到時就可能要靠大家繼續維護公義啦。

另外,大家其實都不用擔心被告毁謗,因為法庭上如何判斷這是不是毁謗並不是看你有沒有錢的,而是看你的意見是否 fair comment ,這個意思又不是要你找到100% 証據才可以講野,因為法庭要維護言論自由。只要証明你所說的話不是無中生有,沒有歹意,就算你當中有些評價不是100%肯定,都沒有可能告得你入。

就例如"壟斷"一個字,當你罵一個機構壟斷,唔同佢真係要全香港人都幫親佢先叫壟斷﹖咁呢個字根本唔會出現係世界上啦。如果我話你壟斷,意思是你意圖壟斷咁解。

點解有人向立法局議員投訴,一個機構會出律師信,仲要係政府資助機構喎﹖呢個機構如果係好,就會咁做﹖

大家有時間去看一看各大報章的社評,論壇,你會明白這些社評為什麼可以罵得咁勁,因為唔係無中生有,雖非100%,但人人有自由去評論,fair comment 意思不是100% truth,而是客觀的評論。

還有一件事,你用xx並無任何作用的,因為影射亦足夠導致毁謗,其實只要是說實話,用常理去評,沒有歹意,(我們去評論籃總是沒有任何利益的),所以如果大家投鼠忌器,反而被奸惡所控制,大家完全不用擔心。

這些知識都是香港籃球總會的委員及仝人用法律控訴我而學到的,所以人總能在患難中學懂許多有用的東西。

歡迎大家俾俾意見,如何鋤強扶弱,集思廣益嘛,不過如果你俾意見我不是100% 肯定,"我會告你毁謗"! 哈哈。

我需要時間組織一下手頭上許多的資料,將會稍後在另一個地方 Post 出前因後果,等世人多了解,大家等等我。

匿名 說...

謝謝!又係WOR,人家有錢總可以告我,有理無理都可以整我一輪,有錢或有權或有力或有知識就可整人啦,我就唔服!自少學反潮流大的!如身在大陸會做了紅衛兵!

前進!革命!

匿名 說...

係喇, 你唔好怕佢地者,既然你有你既理據就告返佢地轉頭啦.
如果你而家唔做d野, 佢地以為你怕左佢tim呀. 佢地會認為你得個講宇.
仲有呀, 到時真係上到court, 唔好請律師, 自己辯護, 咁更加可以說服到法官tim

匿名 說...

你諗清楚吧喇,就算自辯唔洗俾律師費,但萬一輸,人地唔要你賠錢,你都要俾堂費啦...你係咪100%會WIN先?人地出得信就至少有幾成把握啦,如果輸十足咁告黎做乜?佢唔好用個舊錢即刻補俾你就算...就算你WIN,佢玩上訴,你都有排煩啦...講真,你係咪真係話你係個申訴過程一D錯都無?
道理上你啱晒,但係申訴途徑錯,都係你錯!人地唔同你咬道理,淨係話你用錯申訴途徑而令佢蒙污你都死啦..諗清楚先啦!你仲有個女要供養架!