2008年11月19日星期三

新搬來的鄰居是基督徒

有位新搬來的鄰居,每次都是按我的門鈴問我借野,原因是我家門口有個十字架。

一開口就說:"我見到你門口有個十字架,我都係基督徒....."

其實基督徒呢個身份真係有實用價值的。

我舉幾個例:

如果有返教會,報基督教學校有分加的。

如果是基督徒才可以在基督教機構工作,現在超過一半的學校都是教會的。

如果想結婚,基督徒先可以借到教堂行禮的,(有少數例外)。

如果是基督徒,老闆對你都會好人d,或者會放你返教會團契,唔駛你禮拜日朝早返工。

如果你係基督徒,有教會會藉,可以在教會book 籃球場,打羽毛球,在教會圖書館借書,book 房,你的子女可以返教會主日學。

如果你係基督徒,又窮,可以拿教會的慈惠奉獻 (類似綜援),解決生活問題,肯定快過拿綜援。

如果你想打籃球,教會有球隊。

如果你個仔吸毒,可以搵牧師幫你問下基督教的戒毒所收唔收,如果阿仔在戒毒所偷走左,牧師又可以出面求下戒毒所再收番。

如果是基督徒,教會可以幫手寫推薦信,如果犯法,教會有律師介紹,如果告入左,教會可以寫求情信。

如果有病,教會可以介紹醫生,如果病死左,可以介紹儐儀館。

總而言之,好處多到你估唔到咁多。

如果你是基督徒,大家就會當對方是"自己友",做乜都方便d。

你話係唔係呀﹖

回說我的鄰居,其實如果係基督徒,唔係話要同人傳福音咩﹖點解唔係諗:"呢家已經信左主,不如我搵第二家人借野,大家將來建立左關係,可以同佢傳福音,等佢將來信主﹖"

鄰居借的只不過是垃圾鏟,家家都有啦。

做基督徒,只不過係搵一下著數啫,無乜唔妥呀﹖

所以日行一善,如果有人再向你傳福音,唔該醒d啦,即刻話:"我都覺得近排好似有把聲音同我講,我都想信喎。"

咁你就同佢一齊祈禱,之後就可以加入基督教呢個大家庭啦。

仲有,同你傳福音那位有愛心的基督徒,就會返教會講:"感謝主,上帝係又真又活呀! 今日我唔駛三分鐘就使一個人重生得救!"

夠料俾佢在教會講壇上面講一轉"見証"啦。

你 Happy 佢 Happy ,呢d才叫 人人為我,我為人人,大家win win!

p.s. 以上文章,是幫教會做福音預工,記得讚下我。

(本文純屬借題發揮,鄰居並無犯錯,我亦次次借野俾佢的。)

6 則留言:

匿名 說...

撇開宗教的討論 ...

"基督徒"其實同"中國人" , "律師" ,"警察" ,"小販" ,"農民" ,"共產黨員".....一樣. 只是一個身份. 你有那樣的身份就入屬於那個會. 屬會未必一定可以幫到你,但會有一班同一身份的人可以同聲同氣.至於你有多熱切去"收靓"就要看你有多受感動,有多"愛" 你的屬會了. 去尊守屬會的"規則"也是出於同一個原因.

我去到美國讀書,就有"香港/華人"學生會的人來"兜客".想起來聚會是去過一次可是從來沒有從學生會得到過甚麼益處.

看看你的皮包,除了那些公司的VIP 卡可以給你實質的"會員好處",其他的甚麼甚麼會又豈不是一個美名途徑而已?

不過,話說回來,你的基督徒鄰居可能不只是一個"我是基督徒,來借垃圾鏟" 的新鄰居. 可能他是"間諜",又或是在日後與你同一陣線的戰友也不一定呢?!

哈!比傳道人知道我在此胡說八道的話 ...一定"死"!

C sir Blog 說...

你死硬,如果你俾我知你係邊個,我一定去教會"告你"! 哈哈哈哈!

匿名 說...

It's me .... 0 ... but I am not afraid ... go ahead .... wakaaakaaaa.....

匿名 說...

我唔係基督徒,但係我覺得你既講法好似好"俗"囉。做基督徒既著數並唔係你所舉個幾個例,你地唔係成日話信主係因為得永生,得到既唔係物質既富足,係心靈既富裕。你叫人信係因為咁多著數?講真你所講既著數無係基督既教義有講喎。之所以有咁多你講既著數,我相信佢地本主幫人既人,基督徒守望相助精神去做。佢地係宣傳愛!但係俾你講到信住為哩D野!唉,我諗你你鄰居有自知之明,怕叫人信住會俾人誤會信主既本質。我無接觸教會既人咪好易俾你以上講既野而誤解囉!
話時話,你有無向你既鄰居傳褔音呀?

匿名 說...

我亦不是基督徒, 但我都讚同上一位朋友既說話.一個真誠既基督徒我想不會去計較. 更何況你都說鄰居只是借些無關痛癢的東西已而.為何你要想別人時來找著數呢.會否你自己想多了吧.

kc 說...

「我見到你門口有個十字架,我都係基督徒」可能只是用來打開話匣子的。如果你家門口放的不是一個十字架而是一盆植物的話,鄰居可能會說「我見到你門口有一盆植物,我都有種植物」。之後再找你,可能是因為只認識你這一戶吧。