2008年10月9日星期四

我好驚呀! ! 香港的網上言論自由空間還存在嗎﹖



各位朋友,我的學生在2個 discussion room 將同一個項目- 關於籃總告我的事放在網上討論區,我經常去了解,因為我也是人,但我卻看見了一個好特別的情況:

2個討論區的點擊率截然不同,HK discussion 一個得387,另一個有2453。其中一個更曾於昨日早上被改為 "閱讀權限 255" 意思是所有人都看唔到。下午才開番。雖然網站的站長有解釋是因為出了電郵在回應中,所以封了,但這並不是慣常做法,因為可以只刪其中一個揭示電郵的回應呀! 無理由全個 discussion 封了﹖還有,此事後我留意到已經唔見到有任何點擊率增加和新回應。有回應更被站長立時刪了,是counter 壞了嗎﹖為什麼沒有任何點擊率更新呢﹖

反觀 hk kicks (一個似乎無乜人識的討論區), 點擊率卻已去到2453,回應也一直合理增加。


我真係驚,願上主給我一份平安。

我到底要不要寫道歉信﹖我完全沒有毁謗籃總呀﹖但唔寫會點﹖寫左係咪叫能屈能伸﹖支持我的人會唔覺得我係縮頭烏龜﹖

2 則留言:

匿名 說...

長期糧x肯定是y總人,您睇佢的post就知!

C sir Blog 說...

呢d唔駛講,大家心照啦,香港的言論自由越縮越窄了。我朋友現在幫緊手,因為佢想試下佢地封野封得有幾快,如果十個人一齊post 佢封完又post 睇下佢最後駛唔駛洗板先。有趣的東西還多呢,大家唔該幫手做下野啦。否則網上23條就已經出現左啦。謝謝好友。