2008年10月2日星期四

我的成就!

食完早餐,睇完報紙,諗住睇下書,阿女就入來啦。

女說:『去街街』

我說:『咁妳去厠所先啦!』

我帶她去厠所坐,為了怕她悶,我"求其"給了一本圖書給她看。(大人都係咁啦,小朋友都應該得。)

我行出去睇書,隔一陣再返入去厠所。,我俾佢本書已經跌左落地,明顯地她不大有興趣。因為本書全部都係字,圖得小小。

我便問她:『爸爸講故仔好唔好!』她說:『好!』

我話:『咁妳快d屙喎!』

我踎在屎塔傍講完一本書,我問:『妳屙左未﹖』

阿女話:『有呀!』

我"裝"入去屎盤,只有一灘"凈"水。

我縐眉說:『妹妹唔乖,爸爸走啦。』

『爸爸出去做睇書,妳自己快d屙,唔係無街街去。』

我在廳中睇書,不久我個印印大嗌,原來阿女由厠所爬左上去洗手盤。

印印好緊張咁叫我俾女用痰罐啦,唔好再坐屎塔啦,佢驚阿女出事 (當時印印要在另一個厠所做清潔)。

我帶阿女出廳,叫佢坐痰罐,佢好乖咁坐,然後話:"玩Legco"

我就走去拿左一盒 Legco 俾佢,然後繼續坐在她隔離,看龍應台的新書「目送」。

阿女不斷咁叫『爸爸,爸爸』然後遞一件Legco俾我,我就望住本書伸隻手出去:『係』。

『係』...『係』...『係』...『係』...『係』...『係』.........

我接左20塊 Legco,幫佢拆左20次Legco,而且當中不停咁講:『快d屙啦,唔係唔去街街!』

坐左差不多20分鐘,阿女都無俾我有30秒安靜睇書的機會。

最後我正想放棄,阿女竟然企起身,我一望個痰罐,竟然有一舊好大舊的巨屎。

我嚇左一跳,因為全長有痰罐的直徑咁長! 同大人的一樣樣!

我立即大讚阿女:『真係叻!』

阿女仲立時笑住同埋舉起手指公話:『Very Good!』

我的成就,大家有"目"共睹吧!

之後我當然要履行承諾,帶了女女去行沙田公園。

一個早上便如此玩完了,Oh My God!

p.s. 有做醫生的朋友請幫我睇睇阿女d屎"得唔得",有冇三罪清安。

4 則留言:

匿名 說...

發神經! 好大督屎! 妹妹食好多野喔!

哈哈哈哈啊啊啊啊啊啊啊 .....笑死我啦!

匿名 說...

唔該照護下看你個blog D 人的胃口,想嘔!

C sir Blog 說...

sorry! 父母眼中,呢d叫藝術品!

匿名 說...

剛剛食完lunch上黎睇下你個blog, 點知見到d咁既野....唔...嘔嘔!!!!!

波子